Het is zover! Ik kan verkopen via mijn webshop. Het werkt ook echt!!! Ik heb al allemaal leuke bestellingen gekregen. De eerste bestelling was echt een verassing, ik was mijn shop nog aan het invullen en was vergeten om hem te verbergen in het menu. Toen bleek dus al dat alles het gewoon deed en heb ik hem maar aan laten staan. Nu zijn alle producten toegevoegd en heb ik mijn foto's soort van op orde, dus het is officieel! De webshop is open!

kijk hier hoe fijn het werkt en op hoeveel manieren je kunt betalen! Creditcards, Ideal/Wero, Bankcontact (Belgie), Apple Pay, Google Pay en gewoon ouderwets, zelf overschrijven!

Leef je uit, bestel tot je er bij neervalt, gewoon omdat het kan!!!

Mocht je problemen ervaren of iets zien wat eigenlijk beter anders kan, neem dan contact met me op: info@linnyprints.nl.

Ik zie je in mijn shop!