Traditioneel worden prenten met potlood onder de afbeelding gesigneerd: links het oplagenummer, in het midden de titel en rechts de handtekening met het jaartal. Het is een oude traditie binnen het grafisch werk. Maar ik vond die regel tekst vaak wat storend. Het maakt inlijsten met een passe-partout ook lastiger, omdat je altijd extra ruimte onder de afbeelding moet laten.

Daarom ben ik het anders gaan doen. Ik gebruik een heel klein stempeltje met mijn logo en gouden inkt, subtiel geplaatst rechtsonder in het beeld. Op de achterkant van de print zet ik nog een stempel waarop ik het oplagenummer en het jaartal schrijf. Alle informatie is er nog steeds, alleen wat rustiger in beeld.