De aalscholver zie ik bijna dagelijks bij mij op de dijk. Het zijn er twee. Ze scheren laag over het water, vlak boven het oppervlak van de rivier. Als ze naar vis duiken blijven ze echt heel lang onder water. Een heel stuk verderop komen ze dan weer boven. Vaak wacht ik dan tot ik ze weer zie.
Dus een print van een aalscholver moest er komen! Dit keer in tetrapak. Gelukkig drink in heel veel perensiroop dus ik had weer een heleboel opengeknipte sappakken waar ik de aalscholver mooi in kon etsen. Gedrukt met zwarte inkt op wit papier, waardoor het contrast sterk en helder is. De print is 15 x 20 cm en ingelijst in een zwarte lijst met afgeronde hoeken.



