Op 8 april was het zover: mijn afspraak bij de KVK. Op mijn verjaardag. Dat was toeval, gewoon de eerst mogelijke dag dat ik een afspraak kon maken. Nooit te oud om wat te ondernemen, 65 jaar was vroeger toch echt het moment voor een aowtje, nu voor een kvktje!
Na alwéér een tijdelijke Vinted stop omdat ik teveel dezelfde producten verkoop, (ja, sorry, stoute meid, maar Vinted doet ook wel heel flauw...) wist ik het wel zeker: Vinted Pro, Stripe, de groothandel voor leuke lijstjes, wil ik allemaal en kan allemaal alleen maar met een kvktje.
Snel geregeld, ben benieuwd wat het me gaat brengen.
Binnenkort is er in ieder geval een goed werkende webshop op deze website te vinden! Dat is heel fijn lijkt me. En mijn Vinted (PRO) account kan weer open zodra ik mijn bedrijfsrekening heb, ook heel fijn want daar heb ik echt wel een groep volgers opgebouwd en daar verkoop ik eigenlijk nu het meest.
De plannen voor de toekomst zijn ook groots en meeslepend, kijk even mee:
De komende winter, na het marktseizoen, is het weer tijd voor nieuw werk, nieuwe technieken en ook een nieuwe categorie producten die ik ga aanbieden, Monoprints en Cyanotypes staan op het programma. Dat worden enkele stuks, unieke werken, in mooie (vintage) lijstjes. Ook ga ik daar digitale producten van maken, in de vorm van zelf (digitaal) geprinte ansichtkaarten en A5 en A4 prints.
Ik hoop ook producten te gaan verkopen in leuke winkeltjes die cadeautjes verkopen, of woonaccessoires of kaarten en vooral ook handgemaakte producten willen aanbieden. Daar ga ik onderzoek naar doen.
Weten jullie een leuke winkel die mijn producten aan zou willen bieden?


